مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 22:402023-11-12ورزشي

لیگ برتر والیبال| برد هورسان رامسر در حالی سنگین


تیم های سایپا تهران و هورسان رامسر در جدالی سنگین و پنج سته موفق به شکست حریفان خود شدند تا نارنجی پوشان در هفته پنجم به نخستین برد خود دست یابند و نماینده رامسر فاتح آخرین دیدار هفتم پنجم لیگ برتر مردان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران امروز (یکشنبه 21 آبان) با هفت دیدار در شهرهای اردکان، مشهد، رامسر، اسلامشهر، گنبد، رفسنجان و سیرجان پیگیری شد.

سی ویکمین مسابقه لیگ برتر مردان در سال 1402 در سالن شهید صدر رامسر برگزار شد و هورسان میزبان چادرملو اردکان بود.

چادرملو قبل از شروع این مسابقه با دو برد و 6 امتیاز در رتبه پنجم و هورسان با دو برد و پنج امیتاز در جایگاه نهم قرار داشتند و به همین دلیل این مسابقه برای جایگاه بهتر جدول اهمیت زیادی برای دو تیم داشت که هورسانی ها فاتح این رقابت شدند.

ویژگی مشترک دو تیم شکست قبل از شروع این مسابقه در هفته چهارم بود و تفکرات رحمان محمدی راد در تیم هورسان با غلبه بر چادرملو منجر به ریکاوری روحی و روانی خوبی بازیکنان این تیم در پایان هفته پنجم شد.

  ست نخست این مسابقه بدون مشکل و با امتیاز 26 بر 24 به سود چادرملو به پایان رسید اما در ست دوم و در امتیاز 24 بر 23 به سود چادرملو این مسابقه با توقف 15 دقیقه ای به دلیل اعتراض به رای داو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال| برد هورسان رامسر در حالی سنگین

لیگ برتر والیبال| برد هورسان رامسر در حالی سنگین